Gülse'nin Büyüme Grafiği

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

14 Ekim 2008 Salı

Kitap Okumak...

Uzun zamandır size okuduklarımdan bahsetmiyorum yine...
Gerçi yaz tatilinde okuduktan sonra ara verdim ama yazın deniz kenarında, denize de giremeyince yapılacak en iyi şey kitap okumak... Ayşe Kulin burada da yazdığım gibi favori bir yazarımdır. Onun kitaplarını severim. Plajda onun okumadığım "Sevdalinka" ve yeni çıkan kitabı "Veda"'yı okudum. Ardından da yarım bıraktığım, Amin Maalouf'un "Semerkant"'ına tekrara başlayıp yine hikaye Rübaiyat'ın Titanic'te bulunuşuna gelince yarım bıraktım. Nedense buradan ileriye gidemiyorum bu kitapta...
Ve tabii eve dönüp de tatil bitince kitaplara da ara verdim. Bebek hazırlıklarından başımı kaldıramadım bir türlü ve de küçük problemlerden. Şimdi elimde Mehmet Rauf'un "Eylül" adlı romanı var. Bu yazarı yeni okuyacağım. Arkadaşım Aylin'den ödünç aldım. Ama belki önce bir hipermarketten aldığım Kirsty Scott'un "Bir Annenin Günlüğü" adlı kitabını okurum. Bilemiyorum. Tabii bana okuma ilhamı gelirse...

1 yorum:

sarı laleler dedi ki...

canım merhaba
hoşgeldin tekrar blog dünyasına
baya güzel şeyler başarmışsın görüşmeyeli hemşerim:)bebişini sağlıkla ve hayırla kucağına alırsın işallah.benim için çok güzel dileklerde bulunmuşsun,işallah canım artık bende büyük şehir öğretmeni olmak istiyorum.artık buralarda bol bol görüşürüz by...